خبر و اخبار گشایش نخستین نمایشگاه بین المللی قهوه و کاکائو


نخستین نمایشگاه و جشنواره بین‌المللی قهوه، کاکائو و صنایع وابسته همین امروز – چهارشنبه- در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران شروع و آغاز به کار کرد.

نخستين نمايشگاه و جشنواره بين‌المللي قهوه، كاكائو و صنايع وابسته همین امروز - چهارشنبه- در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران شروع و آغاز به كار كرد.

در اين جشنواره و نمايشگاه بين‌المللي كه تا ۲۷ مهرماه امسال برپا خواهد بود، بيش از ۲۰ شركت داخلي و خارجي صنايع، كالاها و خدمات نوين خود را ارايه مي‌كنند.
در اين نمايشگاه انواع صنايع، دستگاه‌ها و تجهيزات توليد و عرضه قهوه و كاكائو از جمله دستگاه قهوه‌ساز اتوماتيك اسپرس، دستگاه‌هاي قهوه‌ساز صنعتي تمام اتوماتيك، دستگاه آسياب قهوه، ماشين‌ها و دستگاه‌هاي بسته‌بندي پودر قهوه و كاكائو و همچنين خط تبديل و توليد قهوه در معرض ديد علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.
در اين جشنواره همچنين انواع قهوه، قهوه يخي، بستني گردويي با قهوه، دسر شكلات و قهوه، اسپرسو، فلت وايت، نوشيدني‌هاي قهوه دار، كاپوچينو، آيسد كافي ژاپني، آيسد كافي، ماكياتو، كافه او له، لاته، آمريكانو، كورتادو، جيبرالتار و ديگر قهوه‌هاي مصرفي در ايران و جهان ارايه مي‌شود.
شركت‌ها و نمايندگي‌هايي از ايتاليا، تركيه، چين، فرانسه، مالزي، اندونزي، برزيل و نيز اتاق‌هاي مشترك بازرگاني ايران و برزيل‏، ايران و ايتاليا، ايران و فرانسه و شوراي مشترك همكاري‌هاي اقتصادي ايران و آفريقا در اين نمايشگاه حضور دارند.
معرفي ظرفيت‌هاي سرمايه‌گذاري و سرمايه‌پذيري در صنعت قهوه و كاكائو كشور، جايگزيني واردات در اين صنعت، افزايش سهم صادرات در بازارهاي جهاني، شناسايي و معرفي ظرفيت‌هاي داخلي و آشنايي با آخرين دستاوردهاي فني و عملي روز دنيا از مهم‌ترين اهداف برگزاري اين نمايشگاه و جشنواره بين‌المللي است.

جهت اطلاع از آخرین تغییرات وب سایت نازترین در خبرنامه وبلاگ ثبت نام کنید:




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



پنج شنبه 25 مهر 1392